Ontvang al ons nieuws!
Schrijf u snel in voor onze webmeldingen, zodat u geen enkel goed plan mist. U wordt gewaarschuwd zodra er nieuws online staat.
Nee Ja
Skip to content
Attijariwafa bank Europe
E-ATTIJARI

E-ATTIJARI

De dienst voor internetbankieren en mobiel bankieren op afstand

IN HET KORT

e-Attijari is een gratis dienst voor internetbankieren waarmee u uw geld overal kunt beheren en uw bankrekeningen in realtime kunt bijhouden.

 

  • Wilt u tijd besparen en reizen naar een bureau vermijden?
  • Wilt u uw dagelijkse werkzaamheden uitvoeren op uw computer, tablet of gsm?
  • Wilt u besparen op de tarieven die in het kantoor gelden?

e-Attijari van Attijariwafa bank Europe maakt uw dagelijkse leven gemakkelijker!

EFFICIËNTIE: tijd besparen door reizen naar een kantoor te vermijden
GRATIS: het abonnement op de dienst e-Attijari online bankieren is gratis!
VEILIGHEID: verbinding en veilige werking dankzij efficiënte technologieën op internationale schaal
EEN GRATIS ABONNEMENT(1)
SNELLE EN VEILIGE ONLINE GELD OVERSCHRIJVINGEN

IN DETAIL

E-ATTIJARI, GEBRUIKSAANWIJZING

Uw diensten via de internettoepassing

  • Realtime raadpleging van uw rekeningen, saldi en bewegingen,
  • Inzien en versturen van uw bankgegevens per e-mail,
  • Praktische informatie raadplegen,
  • De geschiedenis raadplegen en uw onmiddellijke of uitgestelde overschrijvingen uitvoeren naar rekeningen van derden,
  • Geldoverboekingen naar Marokko en Tunesië via “Online Trans’compte”: overschrijving via debet, eenmalige of permanente rekening.

Uw diensten via de mobiele applicatie

  • Raadpleging van rekeningen, saldi en mutaties
  • Online transacties/operaties
  • Onmiddellijke of uitgestelde overschrijving naar uw rekeningen of naar een rekening van een derde partij
  • Geld overmaken naar Marokko en Tunesië via Trans’compte
  • IBAN inzien en versturen per e-mail
  • Toegang tot uw nuttige nummers
  • Wachtwoord veranderen

Uw gebruikersnaam en wachtwoord

Na ondertekening van uw e-Attijari-contract ontvangt u:

  • Een e-mail met een 8-cijferige gebruikersnaam en URL
  • Een sms met een tijdelijk wachtwoord van 8 cijfers

Als u voor de eerste keer inlogt, moet u:

  • Klikken op de URL die per e-mail is gegeven
  • Voer uw tijdelijke wachtwoord in dat u per sms hebt ontvangen
  • Kies uw definitieve wavhtwoord

U wordt dan doorgestuurd naar de authenticatiepagina van e-Attijari om in te loggen en toegang te krijgen tot uw rekeningen.

Uw servicemanagement

  • Betalingen: geen plafond. Houd er echter rekening mee dat uw bank u boven een bepaald bedrag kan vragen om de herkomst van het geld te rechtvaardigen.
  • Opnames en betalingen: beperkt tot uw rekeningsaldo en variabel naargelang uw betaalmiddel.

De tarieven

Het abonnement op de e-Attijari-service is gratis. Download en bekijk de prijslijst voor alle producten en diensten van Attijariwafa bank Europe.

VOORWAARDEN

Uw abonnement

Om u te abonneren op e-Attijari, is het eenvoudig …

  • U bent minimaal 18 jaar oud.
  • U heeft minstens één zichtrekening bij Attijariwafa bank Europe in België.

Ga naar een agentschap met de volgende documenten:

  • Uw Belgische nationale identiteitskaart of uw geldig paspoort of verblijfsvergunning in België.

Uw beëindiging

De realisatie van de e-Attijari-service kan in uw gebruikelijke kantoor gebeuren en gaat in op het einde van de huidige maand.

 

Onze algemene voorwaarden

Wilt u onze algemene voorwaarden inzien? Heel eenvoudig, u hoeft alleen maar op de downloadknop te klikken.

Betalingen in Europa

Wilt u weten wat uw rechten zijn bij het doen van betalingen in Europa? Heel eenvoudig, u hoeft alleen maar op de downloadknop te klikken.

LATEN WE SAMEN VERDER GAAN

FAQ

Wat moet ik doen als mijn toegang tot de dienst is geblokkeerd?

Om uw e-Attijari-toegang te ontgrendelen na 3 mislukte verbindingspogingen, gaat u naar uw gebruikelijke kantoor of neemt u contact op met ons Customer Relations Center op 078 15 11 54. (Lokaal tarief vanaf een vaste lijn of mobiel, variabele kosten afhankelijk van de telefoonoperator.)

Hoe moet ik reageren bij verlies of diefstal van mijn toegangscodes?

Zodra u het verlies of de diefstal van uw toegangscodes voor internetbankieren opmerkt, dient u onmiddellijk contact op te nemen met uw kantooradviseur. Dit zorgt ervoor dat u nieuwe identificatiegegevens aan u toewijst.

Buiten de openingstijden van uw kantoor kunt u verlies of diefstal van uw identificatiegegevens melden door te bellen met het Customer Relations Center op 078 15 11 54. (Lokaal tarief vanaf een vaste lijn of mobiel, variabele kosten afhankelijk van de telefoonoperator.)

Hoe kunt u de veiligheid van de e-Attijari-service veilig stellen?

Omdat de bescherming van uw transacties en uw persoonlijke gegevens een prioriteit is, heeft Attijariwafa bank Europe tal van maatregelen genomen. Onder hen de regelmatige wijziging van uw wachtwoord of het blokkeren van uw toegang na 3 mislukte verbindingspogingen of zodra een anomalie wordt gedetecteerd.

Is er een gebruikershandleiding voor de applicatie?

Attijariwafa bank Europe nodigt u uit om een ​​sectie met veelgestelde vragen te downloaden die u door het opstarten van de applicatie en de werking ervan in het algemeen zal leiden.
Klik hier om de veelgestelde vragen te downloaden.

(1) exclusief verbindingskosten, afhankelijk van de toegangsprovider

Back To Top