Ontvang al ons nieuws!
Schrijf u snel in voor onze webmeldingen, zodat u geen enkel goed plan mist. U wordt gewaarschuwd zodra er nieuws online staat.
Nee Ja
Skip to content
Attijariwafa bank Europe
ALTIJD BETER OM U TE BEGELEIDEN

ALTIJD BETER OM U TE BEGELEIDEN

Heeft u hulp nodig bij het gebruik van onze producten of diensten? Attijariwafa bank Europe geeft u antwoord.

WAT MOET IK DOEN OM EEN ATTIJARIWAFA BANK EUROPE-REKENING TE OPENEN?

Het enig dat u hoeft te doen, is met uw identiteitskaart naar een vestiging van Attijariwafa Bank Europe gaan. Indien u niet kunt komen kunt u ook het contact formulier invullen door hier te klikken, een adviseur neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

OE MIJN ATTIJARIWAFA BANK EUROPE-rekening RAADPLEGEN?

Om uw samdo van rekening bij uw bankd Attijariwafa bank Europe te controleren, logt u eenvoudig in op uw Attijariwafa bank Europe-klanten gebied of u  gaat naar uw Attijariwafa bank Europe-kantoor.

HOE MAAK IK EEN GELDOVERSCHRIJVING?

Overschrijving per creditcard, cheque, contant geld, rekening naar rekening … Er zijn verschillende opties voor u beschikbaar. Aarzel niet om contact op te nemen met een adviseur op het nummer 078 15 11 54 (prijs vanaf een vaste of mobiele telefoon, variabele kosten zijn afhankelijk van de lijn) die u de middelen voor geld overschrijving zal aanbieden die zijn aangepast aan uw behoeften.

HOE STORT OF NEEM IK CONTANT GELD OP?

U kunt tijdens de openingsuren cash -geldstorten en opnemen bij het loket  van uw Attijariwafa bank Europe-kantoort.  U kunt ook cash geld opnemen bij een geldautomaat met uw kaart, binnen de limiet u toegestaan.

HOE KRIJG IK EEN IBAN?

U kunt op verschillende manieren een IBAN verkrijgen:

  • Een IBAN is toegevoegd aan uw bankafschrift dat u maandelijks wordt toegestuurd.
  • U kunt het rechtstreeks afdrukken vanuit e-Attijari, (uw externe bank).

WAT MOET IK DOEN BIJ VERLIES OF DIEFSTAL VAN MIJN BETALINGSMIDDELEN?

In geval van verlies, diefstal of frauduleus gebruik van uw kaart, verzet u zich tegen uw betalings methode door te bellen naar 070 34 43 44 (0,30 €/min), 24 uur per dag, 7 dagen per week.

WAT MOET IK DOEN ALS DE ATM MIJN CREDITCARD INHOUDT?

Distributeurstoring, codefouten, vergeten, verlopen of gestolen kaart … Er kunnen verschillende redenen zijn waarom uw kaart is ingeslikt door de geldautomaat. U dient contact op te nemen met uw eigen kantoor.

HOE BETAAL EN NEEM IK GELD OP IN HET BUITENLAND

U kunt dit heel gemakkelijk doen door een internationale contant- en debetkaart te gebruiken. Uw Attijariwafa bank Europe-adviseur is er om u de betaalmethode aan te bieden die het beste bij uw behoeft en past. Contacteer hen.

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET MIJN ADVISEUR?

U kunt contact opnemen met uw adviseur via e-mail of telefonisch door te bellen naar 078 15 11 54 (prijs van af een vaste of mobiele telefoon, kosten variëren afhankelijk van de lijn).

HOE HET DICHTSTBIJSTAANDE ATTIJARIWAFA BANK EUROPE AGENTSCHAP TE VINDEN?

Klik hier om het dichtstbij zijn de Attijariwafa bank Europe-kantoor te vinden

WAT ZIJN DE OPENINGSUREN VAN ATTIJARIWAFA BANK EUROPE?

Om de openingsuren van het dichtstbij zijn de kantoor te raadplegen, klik hier

ALTIJD BETER OM U TE BEGELEIDEN

Back To Top