Ontvang al ons nieuws!
Schrijf u snel in voor onze webmeldingen, zodat u geen enkel goed plan mist. U wordt gewaarschuwd zodra er nieuws online staat.
Nee Ja
Skip to content
Attijariwafa bank Europe
E-ATTIJARI

E-ATTIJARI

De dienst voor internetbankieren en mobiel bankieren op afstand

IN HET KORT

e-Attijari is een gratis dienst voor internetbankieren waarmee u uw geld overal kunt beheren en uw bankrekeningen in realtime kunt bijhouden.

 

  • Wilt u tijd besparen en reizen naar een bureau vermijden?
  • Wilt u uw dagelijkse werkzaamheden uitvoeren op uw computer, tablet of gsm?
  • Wilt u besparen op de tarieven die in het kantoor gelden?

e-Attijari van Attijariwafa bank Europe maakt uw dagelijkse leven gemakkelijker!

EFFICIËNTIE: tijd besparen door reizen naar een kantoor te vermijden
GRATIS: het abonnement op de dienst e-Attijari online bankieren is gratis!
VEILIGHEID: verbinding en veilige werking dankzij efficiënte technologieën op internationale schaal
UW VOORDELEN
  • Eenvoudiger inloggen: krijg snel toegang tot uw account met Face ID.
  • Snelle transacties: voer uw eenmalige, permanente of uitgestelde overschrijvingen in enkele klikken uit, zonder u te verplaatsen.
  • Geld overmaken naar Marokko en Tunesië: voer uw overschrijvingen uit via “Trans’compte online”.
  • Bankkaart: beheer uw bankkaart vanuit uw account.
EEN GRATIS ABONNEMENT(1)
SNELLE EN VEILIGE ONLINE GELD OVERSCHRIJVINGEN

IN DETAIL

E-ATTIJARI, GEBRUIKSAANWIJZING

Functies beschikbaar via de webapp

Het raadplegen van:

  • Rekeningen, saldi en verrichtingen op de rekeningen (laatste 90 dagen);
  • Verrichtingen en uittreksels van de rekeningen in pdf;
  • Domiciliëring (lijst met domiciliëringsopdrachten en -geschiedenis);
  • Overschrijvingsgeschiedenis;
  • Nuttige nummers;
  • Persoonlijke gegevens.

Het uitvoeren van onlinetransacties:

  • Directe of geplande eenmalige en/of doorlopende overschrijvingen naar rekeningen van de klant of naar een derde begunstigde;
  • Annulering van doorlopende opdrachten naar rekeningen van de klant of naar begunstigden;
  • Beheer van begunstigden (aanmaken/verwijderen);
  • Geld overschrijven naar Marokko en Tunesië via het geldtransferkanaal “Trans’compte web”

Onlinediensten:

  • Raadplegen en beheren van bankkaarten (bekijken/blokkeren/limiet);
  • RIB-attest opvragen, downloaden en delen;
  • Opvolging rekeningbeheer;
  • Berichten;
  • Waarschuwingen opstellen en beheren (e-mail);
  • Pincode (DSP2) wijzigen en opnieuw instellen;
  • Wachtwoord wijzigen en opnieuw instellen;
  • Taakbeheer.

Functies beschikbaar via de mobiele app:

Het raadplegen van:

  • Rekeningen, saldi en verrichtingen op de rekeningen (laatste 90 dagen);
  • Verrichtingen en uittreksels van de rekeningen in pdf;
  • Domiciliëring (lijst met domiciliëringsopdrachten en -geschiedenis);
  • Overschrijvingsgeschiedenis;
  • Nuttige nummers.

Het uitvoeren van transacties of verrichtingen online:

  • Directe of geplande eenmalige en/of doorlopende overschrijvingen naar rekeningen van de klant of naar een derde begunstigde;
  • Annulering van doorlopende opdrachten naar rekeningen van de klant of naar begunstigden;
  • Beheer van begunstigden (aanmaken/verwijderen);
  • Geld overschrijven naar Marokko en Tunesië via het geldtransferkanaal “Trans’compte web”;

Onlinediensten:

  • Biometrische identificatie via vingerafdruk of Face-ID;
  • Raadplegen en beheren van bankkaarten (bekijken/blokkeren/limieten wijzigen);
  • Bankverklaring opvragen, downloaden en delen per mail;
  • Opvolging rekeningbeheer;
  • Pincode (DSP2) wijzigen en opnieuw instellen;
  • Wachtwoord wijzigen en opnieuw instellen;
  • Taakbeheer

Uw gebruikersnaam en wachtwoord

Bij uw inschrijving ontvangt u per e-mail uw gebruikersnaam van 8 cijfers en per sms uw voorlopig wachtwoord. Door op de URL-link in de e-mail te klikken en uw gebruikersnaam en voorlopig wachtwoord in te voeren, kunt u uw wachtwoord wijzigen, inloggen op het platform en toegang krijgen tot uw rekeningen.

 

Gebruikt u e-Attijari en is dit uw eerste aanmelding sinds de update? Volg dan de onderstaande stappen:

 

  1. Verwijder de e-Attijari-app van uw smartphone.
  2. Download en installeer de nieuwe versie van de e-Attijari mobile Europe-app vanuit de store van uw smartphone.
  3. Open de app en kies het land “België”.
  4. Log in met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.
  5. Er verschijnt een bericht waarin u wordt uitgenodigd om u te registreren. Klik op “OK”.
  6. U ontvangt een sms met een link. Klik op deze link om u te registreren.
  7. Na de registratie hebt u toegang tot uw klantenzone op mobiel en web en kunt u ten volle profiteren van uw nieuwe online bankomgeving e-Attijari!

Uw servicemanagement

  • Betalingen: geen plafond. Houd er echter rekening mee dat uw bank u boven een bepaald bedrag kan vragen om de herkomst van het geld te rechtvaardigen.
  • Opnames en betalingen: beperkt tot uw rekeningsaldo en variabel naargelang uw betaalmiddel.

De tarieven

Het abonnement op de e-Attijari-service is gratis.
Download en bekijk de prijslijst voor alle producten en diensten van Attijariwafa bank Europe.

VOORWAARDEN

Uw abonnement

Om u te abonneren op e-Attijari, is het eenvoudig …

  • U bent minimaal 18 jaar oud.
  • U heeft minstens één zichtrekening bij Attijariwafa bank Europe in België.

Ga naar een agentschap met de volgende documenten:

  • Uw Belgische nationale identiteitskaart of uw geldig paspoort of verblijfsvergunning in België.

Uw beëindiging

De realisatie van de e-Attijari-service kan in uw gebruikelijke kantoor gebeuren en gaat in op het einde van de huidige maand.

 

Onze algemene voorwaarden

Wilt u onze algemene voorwaarden inzien? Heel eenvoudig, u hoeft alleen maar op de downloadknop te klikken.

Betalingen in Europa

Wilt u weten wat uw rechten zijn bij het doen van betalingen in Europa? Heel eenvoudig, u hoeft alleen maar op de downloadknop te klikken.

LATEN WE SAMEN VERDER GAAN

FAQ

Wat moet ik doen als mijn toegang tot de dienst is geblokkeerd?

Om uw e-Attijari-toegang te ontgrendelen na 3 mislukte verbindingspogingen, gaat u naar uw gebruikelijke kantoor of neemt u contact op met ons Customer Relations Center op 078 15 11 54. (Lokaal tarief vanaf een vaste lijn of mobiel, variabele kosten afhankelijk van de telefoonoperator.)

Hoe moet ik reageren bij verlies of diefstal van mijn toegangscodes?

Zodra u het verlies of de diefstal van uw toegangscodes voor internetbankieren opmerkt, dient u onmiddellijk contact op te nemen met uw kantooradviseur. Dit zorgt ervoor dat u nieuwe identificatiegegevens aan u toewijst.

Buiten de openingstijden van uw kantoor kunt u verlies of diefstal van uw identificatiegegevens melden door te bellen met het Customer Relations Center op 078 15 11 54. (Lokaal tarief vanaf een vaste lijn of mobiel, variabele kosten afhankelijk van de telefoonoperator.)

Hoe kunt u de veiligheid van de e-Attijari-service veilig stellen?

Omdat de bescherming van uw transacties en uw persoonlijke gegevens een prioriteit is, heeft Attijariwafa bank Europe tal van maatregelen genomen. Onder hen de regelmatige wijziging van uw wachtwoord of het blokkeren van uw toegang na 3 mislukte verbindingspogingen of zodra een anomalie wordt gedetecteerd.

Is er een gebruikershandleiding voor de applicatie?

Attijariwafa bank Europe nodigt u uit om een ​​sectie met veelgestelde vragen te downloaden die u door het opstarten van de applicatie en de werking ervan in het algemeen zal leiden.
Klik hier om de veelgestelde vragen te downloaden.

(1) exclusief verbindingskosten, afhankelijk van de toegangsprovider

Back To Top